2011. július 3., vasárnap

édeskettesben a városban

Ma el kellett hagynunk a szállást, mert itt csak egy éjszakára volt hely, így a reggel, ami kb. 11-től du. 1-ig tartott lezuhanyoztunk, összecuccoltunk mindent a kocsiba, és "megterveztük a napot". Dávid úgy döntött, hogy kaszinóba megy szerencsét próbálni, avagy dolgozni, le is tudta a 8 órás munkanapját. Kicsit be is voltam tojva egész nap, mert az én lóvémmal játszott, és aggódtam, hogy esetleg nem látom többet Dávidot sem. Hát, őt láttam, de a pénzemre még keddig várnom kell... Pityuval nyakunkba kaptuk a várost, mindenféle cél nélkül. :) 93 fokban (34 Celsius) izzadtunk egész nap.

Íme az eredménye:



Itt reggeliztünk:






Vajon kire gondoltam itt? :)


Gabi ötlete alapján, és kérésére:













Ma este a buliban megint ügyesen hárítottam a rám nyomuló lányokat. Miki, büszke lehetsz rám! :)

9 megjegyzés:

  1. Te onnan beugrottál a folyóba? Nagyon cuki, hogy saját családod szeretnél, ez olyan megható!!! Megkérdezted a hosszúlábú csinost, hogy segítene-e benne? :)

    VálaszTörlés
  2. DE JOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TOK JO, HOGY ELMENTETEK ODA, ES TETSZIK A KIVANSAGOD, SZIVBOL KIVANOM, HOGY TELJESULJON, ES TUDOM IS, HOGY FOG!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nem ugrottam be, de csak utólag jöttem rá, hogy a kocsikulcs végig a zsebemben volt. :) Sok minden más is eszembe jutott, de talán ezt szeretném leginkább, még ha kicsit elcsépelt is. Arról nem is beszélve, hogy az pl. túl hosszú lett volna, hogy mielőtt meghalok, szeretnék elégedett lenni az egész életemmel. Blabla... (Koppány, ne írj már ennyi hülyeséget!!!)
    A hosszúlábú csinos nem szólított le (ahogy itt szokás), úh ezt már bánhatja. :)
    Köszi Gabi az ötletet és a kívánságot is!

    VálaszTörlés
  4. Valaki befotósopolná oda a vesszőt? Köszi. :)

    VálaszTörlés
  5. A before I die tábla az nagyon nagyon király! Na meg persze a homeopátiás modell-fotók is rólad!! :)

    VálaszTörlés
  6. Raktál pénzt a csak bugyijába? ;)

    VálaszTörlés
  7. Miki, az tényleg király. :) A modell-fotók meg a 34 foknak és a páratartalomnak köszönhetőek. A támaszték szükség volt, nem beállás. :)
    Bari, hogy lehet ilyet kérdezni? Mindenki hadd higgyen, amit akar! :)

    VálaszTörlés
  8. van családod, még ha hanyagoltak is az elmúlt napokban :) persze-persze, tudom, hogy mi nem vagyunk neked elég :)
    Boti ezt üzeni: "puszilom nagyon" - és mi is!

    VálaszTörlés
  9. tudom, de az nem a "sajátom", hanem Csanié.
    Én is csókolok mindenkit!

    VálaszTörlés