2011. július 5., kedd

két nehéz nap éjszakája

Július 3., vasárnap
Nehezen indult az ébredés, a srácokat úgy kellett kirugdosni az ágyból. A terv az volt, hogy elmegyünk egy mocsárhoz, hogy jól megnézzük. És nagy meglepetésre, végül ezt is tettük. :) Valamikor délután 2 körül sikerült elindulnunk dél-keletre, hogy a Mississippi deltához lemenjünk. Az autó közben elhagyta a bal első indexét, és elromlott a légkondija is, amit azonban időközben újra megjavított (magán). Az indexet is figyelem, de azt még nem növesztett újat. (Mivel itt most éjjel 3 van, és ha végigolvasod a posztot, érteni fogod, h miért vagyok fáradt, ezért beszéljenek a képek):

Reggeli vihar (sajna villámot nem sikerült elkapnod, de volt dögivel)



Madár volt dögivel... (az úton)



Ott voltunk, amikor frissen hozták őket


Ebéd

Arik :)



Index nélkül






Miután hazamentünk, gyors készülődés, majd be a városba. Nincs nap buli nélkül. Mivel azonban hosszú út várt ránk másnap, és bevállaltam, hogy kezdem a vezetést, ezért én 1 körül leléptem. Visszafelé láttam egy jó kis autósüldözés nyomait: összetört rendőrautók a sztrádán keresztbe. Dávid a megbeszélt időben, hatkor ért haza, Pityu fél hétkor, így aztán másnap reggel hétkor vágtunk neki az útnak.

Július 4., hétfő, a Függetlenség Napja
No, erről a napról nem lesznek képek, mert összesen 16,5 órát autóztunk (ebből kb. 12,5 órát vezettem én) három (10, 20, 10 perces) megállással. Az első 6 óra (délután egyig) nagyon izgi volt, mert a srácok teljesen végigaludták. Aztán vezetett egy kicsit Pisti, majd megint vezettem egy órát, amíg ő szállást intézett, végül az utolsó öt és fél órát megállás nélkül. Időközben döntöttük el, hogy nem Miamiig megyünk, hanem egyenesen Key Westre. Ennyi idő alatt a kocsiból csajozást tökélyre lehet fejleszteni, pláne három olyan amorózó számára, mint mi vagyunk. :) Az i-re a pont végül 20 percre a végállomástól került fel, amikor is megállított a rendőr:
- Tudja miért állítottam meg?
- Igen.
- És miért?
- Nem tudom.
- ???
....
- Maga vagy részeg, vagy a legrosszabb sofőr, akit valaha láttam: gyorsan hajt, nem tart követési távolságot és kacskaringózik.
- Nem ittam. :)
...
- Kérem a papírjait!
(Átadom)
- Ez mi????
- Magyar jogosítvány. Magyar vagyok.
- Útlevél?
(Átadom)
- Mikor jött az Államokba?
- Egy hete.
- Meddig marad itt?
- Szombatig.
- Az hetedike?
- Nem, kilencedike.
- Tudja, hogy kell itt vezetni?
- Igen.
...
- Nem büntetem meg, úgysem fizetné be! Vezessen óvatosan!

Ja, és megint mindenfelé tűzijáték kísérte megérkezésünket.
No, biztos nagyon sok mindent elfelejtettem, amit meg akartam írni, de akkor azt majd pótolom, most lefekszem: 1670 kilométer, atyám.

4 megjegyzés:

  1. A rövidebb verzió csattanósabb volt :)))
    Nem is mondtad, hogy nem tudsz vezetni :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem ez még a szülinapi pezsgő utóhatása volt!

    VálaszTörlés
  3. 1. A sáska nem madár, ezt jól jegyezd meg!
    2. CsBV
    3. Ennyit vezetni nagyobb baromság, mint atom részegen nekiindulni! :)
    4. A krokik meg az elsüllyedt erdő nagyon állat!

    VálaszTörlés
  4. 1. És a tücsök meg a szöcske? Azok sem?
    2. csbv
    3. Ezt a többiek is tudták, ők úgy indultak neki.
    4. Miki, az erdő nem állat, ezt jól jegyezd meg! :P

    VálaszTörlés